משחק נפלא לייעול זמן. הסבר מפורט בבלוג למידה בהנאה של מור קנדי http://morkennedy.blogspot.co.il/2017/08/blog-post_25.html

מבקשים מהתלמיד/ים להקיף את המספרים בדף לפי הסדר מ1 עד 100. תוך כדי מודדים להם את הזמן. לאחר מכן נותנים להם רמז: מקפלים את הדף לחצי האורך- בחצי הדף העליון כל המספרים מ1-50, בחצי התחתון- המספרים מ51-100. התלמידים שוב מקיפים את המספרים ומודדים להם זמן. בפעם השלישית נותנים להם רמז נוסף- מקפלים את הדף שוב, הפעם לחצי הרוחב- החצי השמאלי - מספרים אי זוגיים, החצי הימני- מספרים זוגיים. שוב התלמידים מקיפים את המספרים ומודדים להם זמן. כמובן שמפעם לפעם הזמן יורד... בסוף עורכים עם התלמידים דיון שהמסקנות ממנו הן: 1. ידע הוא כוח= ברגע שידענו את הפטנט של הדף היה לנו הרבה יותר קל. מה אנחנו יכולים לדעת שעוזר לנו לתכנן זמן? לדעת את הלו"ז השבועי שלנו, שלא נהיה מופתעים. לדעת מה צופן לנו השבוע למעשה. עוד משהו זה לדעת את הכלים שיכולים לעזור לנו לתכנן זמן- יומן, פלאפון, שעון, להקצות זמן למשימות, להקצות זמן ל"ברבורים" למקרה שיש לנו בלת"מים, לדעת כמה זמן לוקח לנו לעשות דברים וכו'.. 2. התנסות חוזרת= ככל שאנחנו חוזרים על משימה עוד ועוד, אנחנו למעשה כבר נעשים מיומנים ומומחים זה ולכן הזמן שאנו עושים אותה הולך ויורד. כך גם נוכל להיות מדויקים יותר שאנחנו באים לתכנן את הזמן שלנו 3. סדר וארגון= שמנו לב שכאשר המספרים היו מסודרים ומאורגנים בהיגיון מסוים היה לנו קל יותר במשימה. זה מוכיח לנו שסדר וארגון עוזרים לנו לתכנן את הזמן שלנו בצורה טובה ועוזר לנו להתנהל בצורה יעילה ואפקטיבית!! העתיקו את הקישור לשורת החיפוש של גוגל. http://morkennedy.blogspot.co.il/2017/08/blog-post_25.html

תכנון זמן – המשחק של מור קנדי

חפשו פעילויות מהמאגר

Site By Imaginet © כל הזכויות שמורות 2017